• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Инновационные проекты

Пилотный проект "LearnІn - SMART навчання"

Тренінг пілотного проекту «LearnІn - SMART навчання»
25 жовтня на базі Обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг, що проходив у рамках українсько-румунського пілотного проекту «LearnIn – SMART навчання» за участю представників Інституту інноваційних технологій та змісту освіти для вчителів хімії, фізики, математики та біології.
У тренінгу взяли участь 24 вчителі-предметники з 6 навчальних закладів Луганщини. /Files/images/румыны.jpg

Всеукраїнський експеримент «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».


Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.2011 року № 886 з 01 вересня 2011 року Лисичанська багатопрофільна гімназія стала учасником Всеукраїнського експерименту «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів».
Мета експериментального дослідження полягає у формуванні в кожної дитини медіаімунітету, рефлексії, критичного мислення, здатності до медіатворчості та навичок вправного користування сучасними медіазасобами. На шляху до цієї мети в гімназії створено інформаційно-навчальний простір (17 мультимедійних аудиторій, 2 інтерактивні дошки, освітній простір «1 учень – 1 комп’ютер» тощо).

Однією із складових частин цього експерименту є курс «Медіакультура» для учнів 10 класів, який викладається в межах варіативної частини навчального плану.
Робота в цьому напрямку спрямована на те, щоб сформувати в кожного випускника гімназії високий рівень медіакультури, яка на сьогодні є однією з провідних компетентностей сучасної людини.

Blended learning /ЗМІШАНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ/

Одним із головних напрямків перетворення освітньої сфери України є особистісна орієнтація освітнього процесу. У Лисичанській гімназії цей напрям реалізується через профільне навчання. Особистісна орієнтація виражається у тому, що максимально задовольняє освітні потреби учнів і батьків. Відмінність гімназії від звичайних загальноосвітніх шкіл у тому, що вона не тільки дає учням глибокі й міцні знання, не тільки розвиває творчі й інтелектуальні здібності, але й дає можливість одержати довузівську наукову й професійно-практичну підготовку за такими напрямками: технологічний, фізико-математичний, біолого-хімічний, історичний, філологічний. Учні 10-11 класів 2 рази на місяць займаються на базі вищих навчальних закладів. Проводять заняття викладачі ВНЗ мм. Луганська та Горлівки: Федченко С.М., доктор біологічних наук, професор; Чорнобровкін В.М., доктор психологічних наук; Луценко О.Г., старший викладач; Синєльникова Л.М., доктор філологічних наук, професор; Горошкіна О.М, доктор філологічних наук, Адаменко О.В., доктор педагогічних наук, професор.
Це навчання відбувається в системі Blending learning (змішане навчання). Гімназисти мають змогу користуватися бібліотекою, електронними посібниками та підручниками, лабораторним приладдям, а також слухати лекції викладачів університетів з застосуванням мультимедійних технологій. Зміст профільної підготовки ретельно розроблений відповідно до специфіки навчального плану гімназії, складений у співробітництві з викладачами вищих навчальних закладів. Вчителі гімназії викладають поглиблено матеріал базового рівня, а викладачі вищих навчальних закладів розв’язують нестандартні завдання, рівень складності, важкість яких вищі у порівнянні із завданнями середньої школи. Позитивна сторона існуючої системи профільної підготовки полягає в тому, що передбачає систематичну самостійну творчу роботу учнів. Крім того, у ході підготовки вузівських завдань в учнів виникає необхідність консультування у вчителів-предметників та викладачів ВНЗ. Це теж позитивний момент, бо він народжує додаткову індивідуальну співпрацю учня і вчителя, учня і викладача та сприяє особистісно орієнтованій взаємодії.

Комп'ютерні технології

/Files/images/model.jpg

Кол-во просмотров: 76